středa 23. listopadu 2011

přivítání

Dobrý den a ahoj všem, 
chtěla bych všechny přivítat na mém novém blogu o módě, pokusím se vám trochu přiblížit můj styl a zálibu, baví mě to odmalička díky mé mamce, která je krejčová. Módu beru jako můj smysl života a jako něco čím se vyjadřuji jaká jsem svému okolí, jsem zastáncem toho, že nejprve se každý dívá co má člověk na sobě a potom se teprve dávají do řeči. Proto beru každý den, jako bych měla potkat někoho veleváženého, nebo aby mě nic za den nepřekvapilo, tak že mě nikdy nevyvedlo z míry, když jsem měla jít nečekaně na poradu nebo měla schůzku z ředitelem, pracuji v bankovnictví a tím pádem se ode mě i vyžaduje, aspoň tedy já to tak beru. 
Mám tady více odkazů, budu se snažit tady pravidelně vkládat novinky z módy a stylu a taky vám trochu přiblížím i můj styl.
Uzavírám tímto moje první psaní na tento blog, těším se na další ...
Hello and hello everyone
I would like to welcome all to my new blog about fashion, you try a little closer to my style and taste, I enjoy it from an early age thanks to my mother, who is dressmaker. Mode I take as my purpose in life and something like what I express what my surroundings, I advocate that the first looks at what each person was wearing, and then only to give a speech. Therefore, I take each day as if I had to meet someone veleváženého or nothing for me to surprise the day, so that I never fazed when I unexpectedly had to go to a meeting or had a meeting of the director, working in the banking and hence from me and requires at least then i take it.
I've got more links, I will try here regularly upload news of fashion and style and I can zoom in a bit and my style.
Closing this my first writing on this blog, I look forward to the next ...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře