čtvrtek 2. února 2012

Zdravím všechny!
Dnes jsem měla nabitý den, po práci mě čekalo cvičení s kamarádkou, tak proto jsem zvolila trochu sportovní oděv. Poprvé za tuto zimu jsem si vzala bílé kalhoty, protože mi nehrozilo žádné ušpinění díky mrazivému počasí, tak jsem zvolila červeno-bílou kombinaci, poslední dobou se mi líbí jen dvě barvy oblečení, které tvoří celý outfit, je to takové decentní a čisté. 
Tak prosím podívejte se co jsem vymyslela a poprvé jsem vzala do práce mou lyžarskou bundu. Děkuji za komentáře. 
Hezký zbytek týdne
Hi all!
Today I had a busy day, waiting for me after work exercise with a friend, that's why I chose some sportswear. For the first time this winter I took the white pants, because there is no dirt to me by freezing weather, so I chose the red-white combination, the last time I liked only two colors of clothes that make the whole outfit, it's such a decent and clean.
So please look what I invented and the first time I got to work my ski jacket. Thank you for your comments.
Have a nice rest of the week

Baret Tonak, bunda Husky, rukavice vintage, kabelka Bever´s, kalhoty Terranova, boty Stival 
Beret Tonak Husky jacket, gloves vintage handbag Bever's, Terranova pants, shoes Stival
Košile Takko, svetřík Takko, bož New Yorker, pásek F&F
              Takko shirt, sweater Takko, New Yorker Boz, belt F & F

Tuto kabelku nosím když toho potřebuju hodně vzít, v tomto případě i věci na cvičení BEVER´S
This handbag when I wear it a lot I need to take, in this case and things to exercise Bever'S





2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí ta kombinace svetr a košile, jak to máš hezky sladěný :)
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  2. krásná kombinace svetru a košile,miluju růžovou <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře