pondělí 7. května 2012

Kalhoty
Nejprve bych chtěla všem poděkovat za komentáře, velmi mě těší. 
Dnes bych vám chtěla ukázat velmi pohodlné a příjemné plátěné kalhoty, které už se loni ukázaly na obchodních pultech a letos jsou opět in a ještě ve větší míře a v jasnějších barvách, všechny druhy jsou z bavlny, já vlastním čtyři barvy a naposledy jsem si koupila námořnicky modré. Pár ukázek jsem vám našla i z internetu a dodám ještě své fotky na kterých tyto best kalhoty mám. 
Užijte si zítřejší volno! : )
Pants
First I would like to thank everyone for the comments, I am very pleased.
Today I want to show you a very comfortable and nice linen trousers, which had already shown last year on business and the shelves are once again in this year and even more so in brighter colors, all kinds of cotton are, I own four colors and last time I bought a navy blue. A few examples I have found from the internet and I make my photos even where the best pants I have.
Enjoy the day off tomorrow! :)

Módní trend: barevné kalhoty - 15
Módní trend: barevné kalhoty - 15
Trendy krátké kalhoty
 
Nové kalhoty a mini ukázka mé kuchyně : )
                                                 New pants and mini preview my kitchen:)





Modré kalhoty C&A, tričko Ann Christine, pásek New Yorker, gumka do vlasů H&M
Blue C & A trousers, shirt, Christine Ann, New Yorker band, rubber band in her hair H & M

9 komentářů:

  1. Bezvadný kalhoty! Tedy všechny... Kéž by mi slušely jako tobě a mohla je nosit, ale já v nich prostě vypadám legračně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za pochvalu, určitě by ti slušely, stačí vysoké podpatky a trochu si je ohnout do manžety, doporučuji : )

      Vymazat
  2. Kalhoty vypadají báječně a určitě musí být i strašně pohodlné:)

    OdpovědětVymazat
  3. I am so in love with your blue pants! It's the best hue!
    xx

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle kalhoty mám moc ráda! ty žluté jsou super a ty tvoje se mi taky líbí:)

    OdpovědětVymazat
  5. love your pants!!the color is amazing!

    OdpovědětVymazat
  6. Super kalhoty...na leto je to muj nejoblibenejsi kousek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře