neděle 24. června 2012

Mint : )
Jakou jste slunečnou neděli? Stále nemám možnost být dlouho venku, ale aspoň vycházky mi umožňují se trochu dostat mezi lidi. 
Tak vám chci představit první fotky mého letního outfitu jako vdané paní : ). Nějak si na to stále nemohu zvyknout a na příjmení taky ne : ). Mám hedvábné kraťasy, které jsou teď vidět všude a já je získala ve slevě vloni, mint tričko, boty jsou svatební, jelikož je mám v plánu nosit i normálně, náušnice jsou taky svatební, zbytek doplňků už mám déle. Cítila jsem se v tom moc dobře a hlavně si užívala venku : ). Samo jsem si něco nového koupila, ale to až příště. Hezký vstup do nového týdne a děkuji 
Mint:)
What was your sunny Sunday? Still do not have the opportunity to be out late, but at least allow me to walk a bit to get the people.
So you want to present first photos of my summer outfit as a married lady:). Somehow it still can not get used, and neither the name:). I have a silk shorts, which are now seen everywhere, and I got on sale last year, mint shirt, wedding shoes are, as it is I plan to wear normal earrings are also wedding, the rest of the accessories I already have longer. I felt so good in it and especially enjoyed the outdoors:). Self I bought something new, but until next time. Nice start to the week and thank you









Kraťasy H&M, tričko New Yorker, kabelka H&M, boty No name, hodinky Festina, náušnice vintage, brýle Elle v tomto čísle, náramek Kenvelo 
H & M shorts, T-shirt New Yorker, H & M bag, shoes, No name, Festina watches, vintage earrings, glasses in this issue of Elle, bracelet Kenvelo

6 komentářů:

  1. kraťasy jsou opravdu perfektní!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hedvábné kraťasy vám moc sluší, mladá paní:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kraťasy jsou super a moc se mi líbí i botky! Jinak mentolová ti sluší. :)
    A zruš si prosím ověřování komentářů, je to hrůza to opisovat a odrazuje to spoustu lidí od komentování i sledování...

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji za poznatek o změně nastavění komentářů, snad to bude už teď dobré, pokud ne prosím napište mi tady. Kate

    OdpovědětVymazat
  5. Moje sestra se taky nedávno vdávala a ani já si na to nemžu zvyknout, je to dost změna.. Tobě to moc sluší :-)) Ty botky jsou takové krásně, jednoduché :-) přesně to, co mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pekny outfit!!!Hlavne, ze uz jsi v poradku a fit!!!
    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře