pondělí 4. listopadu 2013

Victoria Secret

Tento článek věnuji této velmi známé, luxusní, růžové značce spodního prádla, které je v prodeji především v USA, ale rozšiřuje se do hlavních měst celé země. VS znám už několik let, kdy jsem se byla v jednom z jejich mnoha obchodů podívat, když jsem byla v USA na Manhattanu. Od té doby pravidelně dostávám různé kousky spodního prádla od mé kamarádky, která v USA žije. Nedám na tuto značku dopustit, i po několika letech nejde poznat, že jej člověk používá. Znovu jsem se mohla do jejich skvostného obchodu podívat ve Varšavě. Je to pro mě svátek a velmi jsem si to užila. Dostala jsem od manžela kosmetický set a kalhotky. Pokud jste zvědaví, můžete se podívat tady.
This article discusses for very famous luxury brand pink underwear that is sold primarily in the U.S. but is spreading to capital cities around the world.  I knowVS  for several years when I was in one of their many stores look, when I was in the U.S. Manhattanu. Since then regularly receive various pieces of underwear from my friend who lives in USA. I will not let this sign, even after several years not to know that the person uses it. Again I could visit their magnificent look in Warsaw. It's a holiday for me and I very much enjoyed it. I got from her husband cosmetic and panties set. If you're curious, you can look here.




1 komentář:

Děkuji všem za komentáře