sobota 11. ledna 2014

Nákupy ve slevách 

Někdo nemusí slevy po vánocích  kvůli tomu, že je všude plno lidí a regály a stoly se zbožím nejsou uklizeny. Já na tyto slevy vyloženě čekám, protože se mi skoro vždy podaří ulovit něco stylového a nadčasového. Tentokrát jsem hodně nakoupila v mém oblíbeném Gate. Tmavě modré leginy se zlatými zipy, šedé kalhoty připomínající tepláky a dole na nohavici ozdobeny růžovými zipy, retro černé šaty s ozdobeným límečkem a kapsami, konečně kotníkové černé boty s gumou od Bati a jako poslední jsem včera ulovila v C&A koženkové hnědé rukavice s leopardovým kožíškem. Jsem spokojená, ještě mi chybí černé jezdecké kozačky a mám vše:). Zítra slavím narozeniny, tak že další post bude s dárky a oslavou:). Hezký víkend všem!
One does not like discount after Christmas because the people are everywhere and shelves and tables with goods are not cleaned. I am waiting for these discounts because I always catch something stylish and timeless clothes. This time I bought a lot in my favorite shop Gate. Dark blue leggings with gold zippers, gray trousers reminiscent tracksuit bottom of the pant leg decorated with pink zippers, retro black dress with ornate collar and pockets, finally ankle black shoes with rubber from Bata and the last yesterday I caught the C & A leatherette brown gloves with leophards fur . I'm happy but I haven´t still missing black riding boots and them I have everything :). Tomorrow I will celebrat a birthday, so that the next post will show you a celebration with gifts :). Have a nice weekend!







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře