úterý 11. února 2014

Valentýn

Už tento pátek můžete oslavit se svým přítelem, manželem, milencem, kamarádem, kamarádkou, maminkou, babičkou svátek zamilovaných. Dodržujete ho a slavíte ho? Nebo je to pro vás jen převzatý svátek z USA a ignorujete ho? Já jsem si ho velmi ráda vzala za náš. Líbí se mi, že si dáme s manželem nějakou drobnost a zajdeme si třeba na večeři, nebo na kafe. Ráda se zastavím a jen tam si uvědomím, že jsem spokojená a mám se fajn. Tak mě napadá chceme tohle vlastně slyšet od okolí, že jsme spokojení? Možná se na svatého Valentýna nad tím někdo zamyslí. My jej oslavíme v Alpách. Odjíždíme ve čtvrtek. Pokusím se blogovat i tam. Tady je malý inspirace dárků pro své blízké. 
Already this Friday, you can celebrate with your boyfriend , husband, lover, friend , girlfriend , mother , grandmother, Valentine's Day . You observe it and celebrate it ? Or is it for you just taken a holiday in the U.S. and ignore him ? I am very glad it took for ours. I like that you give her husband a little thing and I will need you to dinner or coffee . I 'll stop there and just realize that I'm happy and I'm fine. I wonder that we actually hear from the neighborhood that we are happy? Maybe Valentine's Day over anyone thinks . We will celebrate it in the Alps. I am leaving on Thursday. I will try to blog there as well. Here is a little inspiration gifts for your loved ones.
Udělejte na Valentýna své drahé polovičce radost a užijte si den.


Valentýn je za dveřmi!
Výhodná nabídka
hmprod-3
Valentýn last minute: dárky pro ni i pro něj obrazek_7

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře