pátek 14. března 2014

Líčení v Douglas

Dnes jsem měla úžasný den. Měla jsem půl den dovolené, tak jsem si ho vymyslela podle sebe. Objednala jsem se na líčení zdarma v parfumerii Douglas. Všichni ti co jsou v jejich klubu dostávají poukaz na líčení zdarma a mohou se kdykoliv objednat osobně, nebo přes internet, tak jsem toho využila, protože mne ještě večer čeká ples. Paní vyzážistka mi poradila co se pro mě hodí, jaké odstíny a tipy líčení a navíc mne rovnou nalíčila na večer. Kosmetika byla od Estée Lauder, moc příjemné a velmi lehké líčení. Vřele doporučuji. Mějte hezký pátek i víkend:).
P.S. Tímto děkuji mé sestřenici Alici, která mne při líčení fotila.
Today I had an amazing day . I had a half day of vacation , so I came up with it by yourself. I ordered the free trial in Douglas perfumery . All those who are in their club receive a voucher for a free trial at any time and can be ordered in person or over the internet , so I took the opportunity because I am still waiting for prom night . Mrs. vyzážistka advise me what to throw me what colors and makeup tips , plus me right makeup for the evening. Cosmetics from Estée Lauder was , very nice and very light makeup . I highly recommend it. Have a nice Friday and weekend :) .
P. S. I thank my cousin Alice, who I photographed at trial .
                                                                 před/before






















1 komentář:

Děkuji všem za komentáře