pondělí 3. prosince 2012

Advent

Tentokrát nebude outfitový post, ale ryze vánoční. Už v týdnu jsem začala tvořit adventní věnec, symbol vánoc, které se až moc rychle blíží. Už několikáté vánoce se pokouším vytvořit něco jako věnec a vcelku se to líbí. Letos jsem zvolila fialové ozdoby s kontrastem slaměného korpusu a bílé svíčky. Vše jsem doplnila zlatými mašlemi, jak se vám líbí? 
Ještě jsem dělala jeden a to v kombinaci červeno-zlaté.
Stáhla jsem vám i další ukázky z webových stránek. Tak už trochu chytáte vánoční atmosféru?:)
This time will not outfitový post but purely Christmas. Already in the week I started making Advent wreath, a symbol of Christmas, which is too fast approaching. Christmas several times already trying to create something like a wreath and quite like it. This year I chose purple decorations contrast with straw corpus and white candles. All I added gold ribbons, how do you like it? I have one and did it in red and goldI pulled you even more excerpts from the website. So do a little catching Christmas atmosphere? :)
Adventní věnec vám naplní pokoj vánoční atmosférou.Adventní věnec vám naplní pokoj vánoční atmosférou.
Adventní věnec vám naplní pokoj vánoční atmosférou.Jedinečnou atmosféru vánoc pomohou dotvořit překrásně dekorované vánoční stromky a ručně vyrobené ozdoby
náhled obrázku

Má tvorba/my work:







8 komentářů:

  1. Milá Kate, potěšila jsi mě krásnou vánoční inspirací a tvůj věnec je jako z pohádky! Šikulka jsi! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Hi sweetie! You have a lovely blog :) Would you like to follow each other via GFC, Facebook, Twitter or other socials??
    X, Ancia

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) všude jsou články věnované adventu a já jsem za to moc ráda, leto se Vánoc nemůžu dočkat!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mám ráda tento sváteční čas, děkuji

      Vymazat
  4. Katuško, tak ty jso úžasné, Tvé zlaté ruce, přdstavivost a nápaditost. Závidím

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře