sobota 20. dubna 2013

Obal na tablet 

Hezký večer, dnes jen ve zkratce. Mám pro vás ukázku dvou nových věcí, které jsem si koupila o víkendu. Perlový náhrdelník se stužkou na zavázání ruské značky Oodji za 29 Kč. Konečně jsem našla ideální obal pro náš tablet, hledala jsem ho dlouho, takový aby nebyl moc přezdobený, aby se do něj vlezly i nějaké papíry a tužka a zároveň aby byl chic. Myslím, že se mi to povedlo a našla jsem ho v New Yorkeru, je černý, lesklý a prošívaný, pouze za 129 Kč. Užívejte hezký víkend:).
Good evening, today only in brief. I have a sample of two new things that I bought at the weekend. Pearl necklace with ribbon for tying Russian brands Oodji for 29 CZK. I finally found the perfect container for our tablet, I looked for him for a long time, such that it is not too fanciful to do it climbed and some paper and pencil, but that was chic. I think I did it and I found it in the New Yorker, is a black, shiny and quilted, only for 129 CZK. Enjoy a nice weekend :).




Samsung BookCover pro Galaxy Note 10.1 , Dark GreySamsung BookCover pro Galaxy Note 10.1 , WhiteSamsung BookCover pro GalaxyTAB2 10'', Dark GreyTRUST Bubble sleeve for 7'' tablets - pinkSWEEX Tablet Neoprene Sleeve 8'' Black/GreyDicota Sling Bag for iPad
Obal na tablet obrazek_6Obal na tablet obrazek_7Obal na tablet obrazek_8Obal obrazek_10
Obaly obrazek_11Obal na tablet  - 100% PolyurethaneObal na tablet - 100% Polyurethane



1 komentář:

  1. Milá Kate, objevila jsi parádní design obalu na tablet. Budeš mi v něm připomínat Coco Chanel... ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře