pondělí 15. dubna 2013

Piknik a zahrada

V tomto začínajícím teplém a slunečném počasí to láká ven, nachystat balkóny, venkovní posezení, zahrady, terasy. Pěkně si na nich posedět s dobrým pitím a jídlem, čtením o módě-jak jinak:) a nasávat teplé paprsky sluníčka. Toto období jara mám moc ráda, nutí mě to neustále sice uklízet, ale potom mám dobrý pocit, že jsem to zvládla a mám úchylku na vůni prádla z balkónu:). Taky si chystáte posezení na balkónech či zahradách? My tam večeříme, děláme na pc, povídáme si, čteme, miluji to:).
Tady máte pár hezkých fotek, mějte krásný večer a děkuji za milé komentáře k minulému článku, moc mě potěšily:).
The starting warm and sunny weather that attracts out, prepare balconies, outdoor furniture, garden, terrace. Nice to have them sit with a drink and good food, reading about fashion-how else :) and soak up the warm rays of sunshine. This spring season I love, it makes me constantly while cleaning, but then I have a good feeling that I made ​​it and I have the smell of laundry deviation from the balcony :). I also plan to sit on balconies or gardens? We dine there, we're working on pc, talk, read, love it :). Here you have a few nice photos, keep a nice evening and thank you for your kind comments on the previous article, I'm pleased :).

6 komentářů:

Děkuji všem za komentáře