pondělí 12. května 2014

New in 

Opět mám pro vás článek o nakupování. Už dlouho jsem měla na svém seznamu nude lesklé lodičky, černé klasické lodičky s řemínkem na patě. Obhlížela jsem je nějakou dobu v různých obchodech, ale nikde mi nepadly do oka. Až když jsem začala doma brouzdat po internetových stránkách, tak jsem narazila na stránky F&F. Tam jsem se dozvěděla o 30% slevě na boty a doplňky, hned jsem věděla, že si to nesmím nechat ujít. Opravdu jsem tam našla své nude lesklé lodičky a černé taky. Jako bonus jsem dostala od mamky vintage náušnice, které byly zakoupeny na bleším trhu a nápadně se mi hodí k černým botám že? Přitom nikdo netušil, že si boty koupím a náušnice jsem dostala nejprve:). Náhoda vyhrává. Hezký večer všem:). 
Again, I have an article about shopping . For a long time I had on my list nude pumps shiny black classic heels with a strap on the heel. I surveyed some time in different stores , but I never see eye to eye . Only when I started home browse the website , I came across a site F & F. There I learned about the 30 % discount on shoes and accessories, I immediately knew that I must not miss. I really find there 's glossy nude heels and black too. As a bonus I got from mom vintage earrings that were purchased at a flea market and conspicuously suits me to a black boot that ? At the same time , nobody knew that they buy shoes and earrings I got first :) . Coincidence winner. Good evening everyone :) .




1 komentář:

Děkuji všem za komentáře