sobota 19. ledna 2013

Nové boty

Hezký večer, sice píšu trochu s odstupem, ale za to se mi podařilo včera koupit moje vysněné kotníkové kozačky, celokožené. Už jsem myslela, že je neseženu, během podzimu byly všude, ale na zimu jakoby se po nich slehla zem. Chtěla jsem sice s tenčí podrážkou a jen na nazutí bez zipu, ale tady tyto jsou bytelnější a vhodnější do tohoto mrazu a sněhu, v kombinaci s nařasenou hrubou ponožkou a třeba leginami nebo skinny jeans budou úžasné, už se na to těším. Tak že mé vysněné se mi podařilo pořídit včera v Deichmannovi, a v pánském oddělení:), koupili jste si taky někdy boty v pánském? Já tedy poprvé, tak snad budou kvalitní a pohodlné. Jak se vám líbí? K tomu přidávám pár ukázek zimy a zimního pohodlí na fotkách a v příštím postu už botky v akci:).
Hezký víkend všem:). 
Good evening, I'm writing a little while from a distance, but for today I managed to buy my dream ankle boots leather. I thought that I do not get is, during autumn were everywhere, but the winter if they are being vanished. While I was with thinner soles, and just pulling without zipper, but here these are more substantial and better suited to the cold and snow, combined with gross frilly sock and maybe leggings or skinny jeans are amazing, I look forward to it. So my dream that I was able to get in yesterday Deichmann, and in the men's department :), you bought too sometimes in men's shoes? So I for the first time, so hopefully will be good and comfortable. How do you like it? To do this, add a few samples of winter and winter comfort in the pictures and in the next post had shoes in action :).
Have a nice weekend everyone :).
ImageImage
ImageImageImage
ImageImageImage
---------------------------------------------------------------------------------------------------

6 komentářů:

Děkuji všem za komentáře