středa 9. ledna 2013

Pánská móda

tak a je to tady, to co jsem v minulém postu avizovala, že bych se ráda zaměřila sem tam i na pánskou módu, která v ostatních blogech chybí. Na mužích mám ráda elegantní a ležérní módu, ve stylu street i elegance. Stylů je hodně, ale přesto se mi nejvíce líbí polo trička všech barev, svetry, jeans, sportovní saka, kabáty, vesty, šály, i úplné stylovky jako obleky, bílé košile a manžetové knoflíčky. Jak to máte vy u svých protějšků, manželů, partnerů? Musíte je směrovat do nějakého stylu, popřípadě mu kupujete oblečení sami, aby se aspoň trochu vašemu stylu podobal? Nebo máte doma muže, který se rád i sám obleče hezky, trendy a stylově? Nakupujete společně, nebo odděleně? 
Já mám doma druhou možnost, manžel si rád koupí pěkné trendy oblečení a znám ho tak celou dobu a z mé strany nemuselo být žádné "tlačení" do žádného stylu a za to jsem moc ráda. Rádi se hezky oba oblečeme a jdeme třeba jen na kafe mezi lidi. Zase musím uvést na pravou míru, že není ten typ chlapa, který neustále hledí do zrcadla. 
Jak je to u vás? Pochlubte se v komentářích, těším se! Hezký večer:)
So there you have it, what I advised in the last post that I would like to focus here and there on men's fashion, which is missing in other blogs. The men I like elegant and casual fashion, street style and elegance. Styles is a lot, but I like most of all colors polo shirts, sweaters, jeans, blazers, coats, vests, scarves, as well as full stylovky suits, white shirts and cufflinks. How do you have with their counterparts, husbands, partners? You are directed to a style, or buy him clothes yourself to a little bit similar to your style? Or do you have at home a man who dresses himself like a nice, trendy and in style? Shopping together or separately?
I got a second chance at home, my husband likes to buy nice clothes and trendy known him so all the time and my party might not be any "pushing" into any style and I'm very happy. We are both nicely dressed and go just for a cup of coffee among people. Again, I have to be corrected, it is not the kind of guy who constantly looks in the mirror.
How is it with you? Show off in the comments, I look forward to! Have a nice evening :)

10 komentářů:

  1. Prima nápad na článek. Povedl se ti.

    Můj manžel naštěstí rád chodí i ve smokingu. Už se těším na sobotu na ples, až ho v něm zase uvidím :-) Jinak mu spíš občas jen poradím. Většinou si nechá někde oblek i košile ušít. Manžetových knoflíčků má možná víc, jak já prstenů. Jinak nenosí svetry na košile, to prostě nerad, jen vestičky. I když těch kosočtvercových má ode mne hodně. Tak ho aspoň nutím, ať si je vezme na polo trika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je skvělé a mám radost, že i někdo ostatní je blázen do módy :), děkuji

      Vymazat
  2. Nooo, vybrala bych si některé z těch chlapců :-D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Na pánskou módu se moc ráda podívám. :) I když je škoda, že u nás se chlapi prostě oblíct neumí. Nebo aspoň většina ne. Ale v cizině, to je jiná. Já například zbožňuju blogera Adama z www.iamgalla.com Ten je perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Well dressed guy - ME GUSTA! :-D regards :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře