pátek 11. ledna 2013

V kožíšku 

Hezký zasněžený večer tady na Moravě, už dva dny je tady pravá zima s mrazem a víkend nebude jiný, tak snad mi vyjde nafotit se i venku ve sněhu. Jelikož mám zítra narozeniny, tak jsem dostala do schránky dárkový poukaz z kosmetického obchodu Yves Rocher, dostala jsem bez nutnosti nákupu tyrkysově modrý náhrdelník v kombinaci se zlatou, proto jsem se rozhodla vám ukázat celý outfit laděný do této tyrkysové modré barvy, doplněno bílou a béžovou. Konkrétně v tyrkysové jsem měla kostkovanou košili, kabelku rukavice, v bílé jeans, chlupatou vestu a čepičku, v béžové válenky a kožich. Tento outfit je super do tohoto zimního počasí a bylo mi v něm dobře a teploučko. Mějte krásný víkend a relaxujte:)!
A nice snowy evening here in Moravia, two days is right here with frost and winter weekend will be no different, so hopefully I will come out and shoot the outside in the snow. Since my birthday tomorrow, so I got a gift certificate to the clipboard from a cosmetic store Yves Rocher, I had no need to buy turquoise blue necklace in combination with gold, so I decided to show you the whole outfit tuned into this turquoise blue color, followed by white and beige . Specifically, I had a turquoise plaid shirt, handbag, gloves, jeans in white, furry vest and hat, beige coat and Valenki. This outfit is super in this winter weather and I was in it well and very warm. Have a great weekend and relax :)!









Kabát Takko, šála Croop, vesta H&M, košile Ann Christine, jeans Terranova, boty Maria Barcelo, čepice Brekka, rukavice Kenvelo, kabelka vintage
Takko coat, scarf Croop, jacket H & M, Ann Christine shirt, Terranova jeans, shoes Maria Barcelo, Brekka hats, gloves Kenvelo, vintage handbag

10 komentářů:

  1. Ideální pro každou čertici. ;-) Sluší ti to moc, jako vždy.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kožíšek je perfektní!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju kožichy a kožešinové vesty!!! /Právě mi přibylo v šatníku pár nových kousků:) Tuto vestu z H&M mám doma také:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak přeji vše nejlepší a hlavně hodně úspěchů do dalšího roku:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře