čtvrtek 11. října 2012

Jaro, léto za podzim, zima

Zdravím všechny mé komentující i nekomentující čtenáře z lázní, asi koukáte, že jsem vám to dopředu neavizovala, ale věděla jsem, že tady bude bezva signál wifi, tak že vám bude jedno, jestli je příspěvek z bytu nebo odjinud. 
Dnes jsem nachystala článek o schování jarních a letních věci a že jich bylo:) a vytáhnutí podzimních a zimních, hlavním důvodem bylo chladnější počasí, ale taky tato hospitalizace, jelikož lázně jsou v přírodě, balila jsem se převážně sportovně a pohodlně a účelně, tak že teď asi nebudou žádné elegantní outfity, možná o víkendech. Na fotkách můžete vidět, jak balím lehké věci do plastové krabice, podotýkám jedné, což manžel nechápe, ale povedlo se a taky jak mám uspořádanou skříň po úpravě. Bylo to náročné, ale jsem ráda, že už to mám a totéž mě čekalo u bot. 
Jak uchováváte vy sezonní oblečení? Děkuji za komentáře:)!
Greetings to all my readers commenting and nekomentující of bath, probably looking at, I will forward it neavizovala, but I knew that there will crack wifi signal, so that you will not care if the contribution from the apartment or elsewhere.
Today I prepared an article on hiding the spring and summer, and that things were :) and pulling the autumn and winter, the main reason was the colder weather, but also the hospital because spas are in nature, I packed mostly sports and comfortably and efficiently, so now that probably will not be any elegant outfits, maybe on weekends. In the photos you can see how I'm packing things into light boxes salary, we note one, which the husband does not understand, but I managed and also how I organized closet after treatment. It was difficult, but I'm glad that I got it and was waiting for me in the same shoes.
How do we keep you seasonal clothing? Thank you for your comments :)!








8 komentářů:

  1. Tyhle sezonní změny šatníku na jednéstraně nenávidím kvůli tomu všemu přerovnávání, ale na druhě straně vždycky mezi věcmi z minulé sezony najdu něco, na co jsem už úplně zapoměla a mám z toho dvojí radost:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak, taky to nemusím, ale vždy si vlastně uvědomím co mám a co ne, děkuji za komentář:)

    OdpovědětVymazat
  3. Oblečení mám tak málo, že schovávání řešit nemusím :-)
    Boty schovávám do poličky ve skříni, kde se střídají zimní s letníma.
    justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. nevadí, aspoň jsem ukázala možnost, jak věci ukládat, děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Kate, máš to moc dobře zorganizovaný. Taky bych chtěla mít takový šatník.

    OdpovědětVymazat
  6. wow you have some cool bags

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  7. You are well organized !
    Please follow my blog!!!

    http://evelinemylifeandpassion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře