neděle 23. prosince 2012

Outfit a vánoční výzdoba

Hezkou neděli, tak a je to tady, vánoční chvilky se neúprosně blíží a taky se už nemůžete dočkat pohody a pohádek? Já jsem letos vše řešila trochu pomaleji než je mým zvykem, hlavně z důvodu lázní a dovolené mě to pořád nějak míjelo a přišlo mi to nějak brzo začít plašit a ono už je to tady:).
Dnes pro vám mám včerejší outfit z procházky na vánočním trhu, opět je v akci růžový kabát, který asi jen tak nesundám, protože mi padne a je mi v něm úžasně, doplnila jsem hnědými leginami, jezdeckými kozačkami, hrubým svetrem-pleteným ještě babičkou, která už tady není, šála-roura, rukavičky nesmí chybět a i když tady bylo -6°C, tak mi bylo teplo. 
Dále tady mám na ukázku ozdobený vánoční stromeček, který máme už třetím rokem v květináči a osvědčil se nám, pro všímavé ano je křivě rostlý:), aspoň mám raritu. Včera jsme ho tedy s manželem nazdobili, uhnízdili na správné místo, já dodala k němu lucernu, ať mu není smutno:) a dál ozdobila náš krb, záclony a taky máme možnost vidět předvoj ozdobení jídelního stolu. Dnes si s manželem děláme své vánoce, tak vám vyfotím sváteční tabuli a následně i dárky, protože zítra jsme u rodičů. 
Tohle vše až příště. Mějte se krásně, užijte si vánoční svátky ve zdraví a pohodě se svými blízkými a milujícími a přeji hodně blogových dárečků a zážitků:). Veselé vánoce a děkuji za přízeň!

Have a nice Sunday, so here it is, Christmas moments inexorably approaching and I can not wait for peace and fairy tales? I deal with this all a bit slower than my usual, mainly because of the spa and leave me still somehow miss and I found it kind of early to start scaring it and that's it:).
Today I have for you yesterday's outfit from walking on the Christmas market is back in action pink coat that probably just take off because it fits me and I in him amazingly, I added brown leggings, riding boots, coarse-knit sweater even grandmother that is not already here, scarf-pipe, gloves should not be missed even though there was -6 ° C, so I was warm.
In addition, I have here a sample decorated Christmas tree, we have the third year in a pot and has proven to us for observant yes :) is wrongly proportioned, at least I have a rarity. So yesterday we had with her husband nazdobili, nested to the right place, I said to him the lantern, let it not sad :) and further decorated our fireplace, curtains and also we can see the vanguard decorate the dinner table. Today she and her husband are doing their Christmas, so you take a picture of the festive table and subsequently presents, because tomorrow we are the parents.
All this next time. Have a great time, enjoy the Christmas holidays in the health and well-being with your loved ones and loving and I wish a lot of gifts and experiences blog :). 
Merry Christmas and thank you for your support!







Kabát a šála H&M, svetr pletený, legíny a rukavice Gate, kozačky Baťa, kabelka Lindex
Coat and scarf H & M, knit sweater, leggings and gloves Gate, Bata boots, handbag Lindex











3 komentáře:

  1. Kate, máš fakt super barvičku toho kabátku.
    Taky přeju krásné svátky a bohatého Ježíška:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji veselé Vánoce a mnoho dárečků pod stromečkem!

    OdpovědětVymazat
  3. tá nedá taška z Lindexu je super :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře