úterý 14. ledna 2014

Narozeniny

V neděli jsem měla narozeniny. Ano už je to tady, je mi třicet. Slavila jsem to na etapy, s rodinou, v práci a s přáteli mě to teprve čeká. Dostala jsem na míru ušitý béžový kabát s 3/4 rukávy, z něj jsem měla velkou radost, budu k němu nosit dlouhé rukavice. Od manžela tuhý parfém v přívěsku na krk Chloe, zájezd do Alp. Pak plno hezkých drobností od kolegyň a kytek. Tady je pár fotek z mé oslavy, omluvte kvalitu fotek. Hezký večer! 
On Sunday I had my birthday. Yes it's here, I'm thirty. I was celebrating it for a few etaps, with family, at work, but not yet with my friends. I got a hand-made coat with 3/4 sleeves, I was very happy for him, I'll wear long gloves with it. My husband gave to me Solid Perfume Pendant Neck Chloe, and a trip to the Alps mountain. Then a lot of pretty thinks from colleagues and flowers. Here are some photos from my celebration, excuse the quality of pictures. Have a nice evening!











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře