neděle 30. března 2014

Chanel style

Hezkou neděli všem mým čtenářům:).
Jaký jste měli víkend? Já úžasný, sice počasí se vydařilo až dnes, ale to jsme měli naplánováno, tak to se stihlo. 
V pátek jsem čirou náhodou díky kamarádce přišla na obchod Pepco. Sortiment je počínaje od dámského, pánského i dětského oblečení, tak dekorace do bytu, zboží kuchyně, koupelen, dětských pokojů, ale i doplňky do bytu. Byla jsem nadšená, vše za příznivé ceny a dovoz z Polska. Neodolala jsem černobílým šatům, které mi velmi připomínají Chanel styl, i když ona preferovala kulaté límce, tyto mají špičatý, ale barevná kombinace na rukávech ozdobené bílou manžetou s knoflíkem a bílým límce mne dostala. Pravda, budou trochu choulostivé na praní, protože hrozí, že bílé části zajdou, ale pokusím se na to dát pozor. Nosí se velmi příjemně. Hned jsem si je zkusila vzít na oslavu narozenin. Doplnila jsem je o černý kožíšek, punčochy s mašlí, tygrované lodičky, černé psaníčko a nezbytné sluneční brýle. Jak se vám líbím? 
Have a nice Sunday to all my readers :) . 
What were you this weekend? I'm amazing, although the weather was nice until today , but we had planned, so it is slim.
On Friday, I just happened thanks to my friend arrived to shop Pepco . The range is starting from women's, men's and children's clothing and decorations in the apartment , goods kitchens, bathrooms, children's rooms, but also accessories to the apartment . I was thrilled , all at reasonable prices and imports from Poland. I could not resist a black and white dress , which I'm very reminiscent of Chanel style , although she preferred a round collar , these have spiked, but the color combination on the sleeves decorated with white cuffs with buttons and a white collar got me . The truth will be a little tricky to wash because there is the white part of the visit, but I'll try to be careful . She wears very comfortably . I immediately tried to take them to a birthday party . I is complemented by black fur stockings with bow, tiger boats, black love letter and the necessary sunglasses. How do you like me ?






Karbát New Yorker, šaty Pepco, tričko a brýle Terranova, pásek Reserved, punčochy Gate, boty Baťa, kabelka Elle

New Yorker coat, dress Pepco, Terranova t-shirt and sunglasses, belt Reserved, stockings Gate, Bata shoes, handbag Elle


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře