neděle 29. dubna 2012

Žlutá:))
Ahoj v neděli! Jak jste strávili sluníčkový víkend? Já jsem toho měla poněkud více a mi na focení nezbylo času, což mě mrzí a budu se snažit to brzo napravit a fotit více venku, nicméně mám tady dva outfity s mou novou žlutou kabelkou z minulého postu.
První je černo-žlutá kombinace, černý overal Gate z velmi příjemného materiálu a k tomu žluté tričko a doplňky. Dnešní je žluto-oranžová, žluté jsou legíny a oranžové je prodloužené tričko. 
Taky jsem už zahájila jaro a léto ve skříni a zimní věci jsem už odložila do horních přihrádek. 
Co postrádáte na tomto blogu a co bych měla změnit? 
Děkuji všem za komentáře a hezký vstup do krátkého týdne. 
Yellow :))
Hello Sunday! How did you spend sluníčkový weekend? I'd had a bit more and I left the shooting time, which I regret and I will try to fix it soon and shoot more outside, but I've got two outfits with my new yellow bag from the last post.
The first is a combination of black and yellow, black overalls Gate of very comfortable material, and the yellow shirt and accessories. Today is a yellow-orange, yellow and orange leggings are the extended T-shirt.
I've also already started in the spring and summer and winter closet thing I've put down to the upper compartments.
What they lack in this blog and what I should change?
Thank you all for your nice comments and input into a short week.

Sako Reporter, šátek Mohito, overal Gate, tričko Terranova, náramek Kenvelo, prstem New Yorker, kabelka vintage
Reporter jacket, scarf Mohit, Gate overalls, shirt Terranova, Kenvelo bracelet, finger New Yorker, vintage handbag




Tričko Reserved, legíny Zara, boty Baťa, náramek Kenvelo, kabelka vintage
Reserved shirt, leggings Zara, Bata shoes, Kenvelo bracelet, handbag vintage
1.    kabelka vintage      vintage handbag
2. pásek Orsay          tape Orsay
3. šátek Mohito         Mohit scarf
4. boty Baťa            Bata shoes
5. náramek Kenvelo      bracelet Kenvelo

3 komentáře:

  1. Kate, ty ses nám vybarvila! Fantasticky! :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, žlutá, ta je nejlepší. Máš moc krásnou kabelku a šátek, to už si pak člověk na sebe může dát cokoli a s takovými doplňky vždycky zazáří:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře