úterý 1. května 2012

Pohoda
Jak jste se měli v dnešní volný den? My opravdu odpočinkově u rodičů, a pak doma, počasí vyšlo, včera jsme zašli na pálení čarodějnic a taky bylo skvěle. Nějak jsem si hodně oblíbila sytě růžovou, tak i teď jsem ji měla opět na sobě a to ve variantě trička a mini sukně. Udělala jsem si pohodu na dece na zahradě a pes se ke mě taky přidal. 
Krásnou středu a děkuji všem za komentáře, náměty na změnu stále vítám:). 
Pace
How did you have in today's day off? We really restfully parents, and then at home, the weather came, yesterday we went on burning witches and he was great. Somehow I have a lot of fancy vivid pink, and now I had it back on itself and in the variant T-shirts and mini skirts. I did have the comfort blanket in the garden and the dog joined me too.
Beautiful center and thank you all for your comments, suggestions are still welcome to change:).






Tričko New Yorker, sukně Bershka, boty F&F, kabelka H&M, náramek KIK
New Yorker t-shirt, skirt Bershka, shoes F & F, H & M bag, bracelet KIK

5 komentářů:

  1. Kate, moc ti to sluší a vyzařuje z tebe opravdová pohoda:-) My jsme byli jen ve městě na nákupech, jinak jsme taky odpočívali:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kate, vypadá to dobře! I deka ladí :) Opravdu pohoda. Já se fotit ve svém cyklistickém úboru nemohu. Užila jsem si sportování, ale i jedno malé černé....

    OdpovědětVymazat
  3. Your dog is so cute have you seen my chihuahua?

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře