čtvrtek 6. února 2014

Hnědá

Dnes vám ukáži svůj narozeninový hnědý kabát, který mi mamka ušila dle mého návrhu. Jsem ráda, že mě napadla varianta s 3/4 rukávy, protože si měním svetry pod kabát a vždy jsou rukávy vidět a navíc to mohu doplnit dlouhými rukavicemi. Délku má tak akorát, skvěle se mi v něm chodí a sedá do auta. Vzala jsem si pod něj bílý svetr pletený od babičky, mám na ni vzpomínku, hnědé leginy, černé jezdecké kozačky, které mám nové a jsem z nich nadšená, k tomu rukavice s tygrovou kožešinou a ušanku. 
Jak se vám kabát líbí? Hezký večer:).
P.S. Včera jsem byla na doporučení v kině na Vlka z Wall Street a byla jsem zděšená, ani největšímu nepříteli bych tento film nedoporučila. 
 Today I will show you my birthday brown coat that my mom sewed my proposal. I'm glad I thought of a variant with 3/4 sleeves because I 'm changing sweaters under the coat and sleeves are always visible and on top of that I can add long gloves . The length is just right , well to me it goes and sits in the car. I took him under white knitted sweater from Grandma , I have her memories , brown leggings, black riding boots that I got a new one and I thrilled to the tiger's fur gloves with a earflap caps .
How do you like the coat ? :) Have a nice evening .
P. S. Yesterday I was in a movie theater on the recommendation of the Wolf of Wall Street , and I was horrified , or worst enemy I would not recommend this film .





Ušanka Intersport, kabát ušitý, svetr od babičky, rukavice C&A, leginy a brýle Gate, kozačky La farfalla
Intersport hat , coat sewn sweater from Grandma , C & A gloves , leggings and glasses Gate , boots La Farfalla

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře