neděle 23. února 2014

Jaro

Letošní zima nám neustále připadá jako jaro, tak že jsme ani nebyli nuceni vytáhnout své nejhrubší kabáty a kožichy. Já si zimu užila na horách,kde bylo plno sněhu. Teď mám chuť se začít poohlížet po jarních trendech, které už se začínají v obchodech ukazovat. Mám velkou radost, že jaro bude: květované, pastelové, pruhované, puntíkované, hlavně ženské. Trendů je mnoho, naštěstí se tolik neodlišují od minulého jara, takže reorganizace šatníku mě nečeká, ale určitě si něco nového koupím. Zoufale mi chybí cokoliv pudrového, ač se mi tyto odstíny velmi líbí, bílá a černá košile. Opět se mám na co těšit a budu sledovat, kde tyto chybějící kousky seženu.
Pro shrnutí toto jaro by vám nemělo chybět šatníku:
  • pruhy
  • puntíky
  • černo/bílá kombinace, černá s barvami(modrá, žlutá atd.)
  • pastelové barvy
  • výrazné psaníčka
  • květované vzory
  • výstřihy do V
This winter we are constantly feels like spring, so that we did not have to pull roughest coats and fur coats. I enjoyed the winter in the mountains with lots of snow. Now I'm ready to start looking for the spring trends that are already beginning to show in the stores . I am very happy that Spring is : floral , pastel , striped , spotted, especially women . Trends are many, fortunately, so do not differ from last spring , so the reorganization of the closet is waiting for me, but be sure to buy something new. Desperately I miss anything powder, although I really like these colors , white and black shirts. Again, I have to look forward and see where I can get these missing pieces .

To summarize this spring you should not miss the closet :
• stripes
• dots
• Black / white combination, black with colors (blue, yellow ,   etc. )
• pastel colors
• significant writings
• floral patterns
• V-neck

...
...
...
...
...
...
....
.........
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Móda na jaro 2014


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře