pátek 9. března 2012

Ještě tady není stále jaro, tak jsem si vzala do práce moji kožíškovou vestu. Bylo mi v ní skvěle a to
jsem měla obavu, že mi bude vedro. Hezké počasí hlásí od příštího čtvrtku, tak se moc těším. O víkendu plánujeme trochu lenošení, basket a kino (Železná lady), tak snad vše stihneme  a nebojte určitě stihnu nejméně jeden příspěvek pro vás. 
Děkuji za komentáře  a všem hezký páteční večer pěkný víkend 
Yet there is still spring, so I took my work to kožíškovou vest. I was great in it and it
I was afraid that I will be hot. Nice weather reports from next Thursday, so I'm looking forward. This weekend we plan to linger a bit, basketball and movies (Iron Lady), so hopefully everything can be ready and do not be afraid Can I make sure at least one post for you.
Thank you for all the nice comments and nice weekend Friday night




Vesta H&M, tričko Takko, jeans Zara, kabelka Reserved, hodinky Festiny, náhrdelník z Kanárských ostrovů, naušnice SIX, náramek Tommy Hilfiger
H & M jacket, shirt Takko, Zara jeans, handbag Reserved, Festina watches, necklace from the Canary Islands, SIX earrings, bracelet Tommy Hilfiger

7 komentářů:

  1. Kožíšková vesta je perfektní. Taky by se mi taková hodila...já věčně zmrzlá:)

    OdpovědětVymazat
  2. Koziskovou vestu shanim uz dlouho a nikde zadna poradnaaa:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Ta vesta je skvělá, sluší ti! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vestu Ti moc zavidim...je perfektni a cely outfit se mi moc libi.Doplnky k tomu skvele pasuji.

    www.chicsicily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná bundička i vesta. Musí pěkně hřát:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná vestička!! strašně ti sluší!!! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře