úterý 20. března 2012

Krásné úterý všem ...
Stále jsem doma nemocná a nemám žádné nové snímky, ale ukáži vám fotky z minulého týdne, které jsem tady ještě nedala. Zkombinovala jsem k sobě sytě růžovou s oranžovou a černou, posuďte sami, jestli to byla dobrá volba? 
Všem z Ostravy připomínám, že se ve čtvrtek 22.3. otvírá dlouho očekávaná Nová Karolina (Forum Karolina), snad mi zdraví dovolí, abych se tam aspoň skočila podívat a nafotila vám pár fotek interiéru.
Hezký den : ))
Beautiful Tuesday all ...
Still I'm home sick and I have no new pictures, but I will show you photos from last week that I could not even here. I combined together bright pink with orange and black, judge for yourselves whether it was a good choice?
Ostrava remind all of that in Thursday, 3.22 opens long-awaited new Karolina (Carolina Forum), perhaps my health allows me to jump in there at least you see it and shot some photos of the interior.
Have a nice day:))



Svetr Terranova, tričko KIK, pásek Croop, sukně Ann Chtistine, punčochy Baťa, náramek KIK, řetízek s přívěskem Swarovski
Terranova sweater, shirt KIK, belt Croop, Ann Chtistine skirts, stockings Bata, KIK bracelet, pendant necklace with Swarovski

5 komentářů:

  1. Hurá! Novej příspěvěk, ještě ráno tu nebyl...:-)
    Fotky moc hezký, ikdyž já bych do tý křiklavě růžový asi nešla. Ale mě růžová nesluší všeobecně:-)

    Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  2. Super puncochace....a saty daji pekne vyniknout tve paradni postavicce.

    www.chicsicily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám kombinaci oranžové a růžové ráda. A ty silonky jsou super!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře