sobota 10. března 2012

Úspěšná sobota...
Ahoj všem : ))), děkuji za komentáře, moc mě těší a ženou mě psát dál. 
Po obědě jsme jeli s přítelem do shopping centra, původ věci byl, že si přítel vybere hodinky k narozeninám, které jsem mu slíbila. 
Jelikož se vkus nás obou v tomto lišil, tak si je vybral sám, ale já neplánovaně taky :))). Moje platební karta zabrečela, ale byli jsme spokojení oba, navíc jsem si koupila tričkové šaty v H&M a tričko v C&A. Teď budu hoooodně dlouho šetřit.
Na tento den jsem si vzala kostkovanou košili z Croopu a růžovo-fialové legíny New Yorker. Lak na nehty tělový Nude z Essence.
Ráda připomenu všem čtenářům, že vkládám články i do odkazů styl a přehlídky a do inspirace, bohužel jde vkládat komentář až úplně dolů, nevím proč, každopádně budu ráda. Jakou jste měli sobotu? 
Hezký večer a neděli : )))
Successful Saturday ...
Hi all:))), thank you for the comments, I'm enjoying my wife and write on.
After lunch we went with a friend to the shopping center, the origin of things was that you choose a friend for his birthday watch, which I promised him.
Since the taste of both of us in this varied, so choose them himself, but I unintentionally too :))). My credit card has cried, but we were both happy, plus I bought a T-shirt dress in H & M t-shirt and C & A. Now I'll save soo long.
On this day I took the checkered shirt and Croopu pink-purple leggings New Yorker. 
Nail polish from Nude Body Essence.
I remind all readers that I put articles and links to show and style and inspiration, unfortunately, is to annotate all the way down, I do not know why, anyway I like. What were you Saturday?
Good evening and Sunday:)))

















kabát šítý, pásek vintage, šála Orsay, boty Baťa, košile Croop, tričko Croop, legíny New Yorker, Kabelka H&M, náramek Miss Sixty,  naušnice C&A, nové hodinky Tissot


coat sewn, vintage belt, scarf Orsay, Bata shoes, shirts Croop, Croop shirt, leggings New Yorker, H & M bag, Miss Sixty bracelet, earrings C & A, new Tissot watch

6 komentářů:

Děkuji všem za komentáře