úterý 13. března 2012

Včerejší kafíčko s kamarádkou...
Hezký večer všem, teď jsem se pár dní odmlčela, protože jsem opět nachlazená a trochu jsem se potřebovala vyléčit, ale včera jsem podnikla po práci kafe s kamarádkou, na toto setkání jsem si oblékla černou tužkovou sukni se žlutou košili a skořicovými punčocháči, sice u nás pršelo, ale zima mi v tom nebyla, posuďte sami jak se vám to libí? 
Jaký jste měli den? Děkuji za komentáře, dobrou noc 
Yesterday's coffee with a friend ...
Good evening all, now I paused for a few days because I have a cold again and I needed a little treat, but yesterday I took a coffee after work with my friend, at this meeting, I was wearing a black pencil skirt with a yellow shirt, tights and cinnamon, while the us it was raining, but in winter it was not me, judge for yourself how you like it?
What should you date? Thank you for your comments, good night







Kabátek Terranova, šátek H&M, košile OP Prostějov, brož New Yorker, kabelka Reserved, přívěšek H&M, sukně a pásek Reserved, punčocháče Gate, boty Baťa, náramek Orsay, hodinky Tissot, gumička ve vlasech - drogerie DM
Terranova jacket, scarf H & M shirt OP Prostejov, Brooch New Yorker ,Reserved handbag, necklace H & M, skirt and belt Reserved, tights Gate, Bata shoes, bracelet Orsay, Tissot watches, rubber band in her hair - DM drugstore

6 komentářů:

  1. Úžasné doplňky a ten šátek!
    Vždycky obdivuju lidi, co vše dokáží tak krásně zkombinovat a přitom to nosit jakoby nic...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné a zajímavé..

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Wow....super elegantni. Zluta Ti moc slusi.

    www.chicsicily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Love the colour of your tights, look great with the shirt :) x

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi kombinace žluté halenky s šátkem, sukní a vše ostatní. Moc Vám sluší! Jen já bych asi nevolila tu tygrovanou kytku s šátkem - buď šátek nebo kytka. Celkový outfit působí sladěně. Chválím hodinky.

    elegant40.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. pekná košeľa :)

    /akurát u mňa prebieha giveaway/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře