úterý 27. března 2012

Práce
Dnes  jsem si oblékla moje hodně staré šaty, které mám z dob střední školy, objevila jsem je nedávno při úklidu skříní, je to černobílá kostka (pepito), což se zase vrací, je to trochu hrubší látka, tak že ideální pro tyto chladné rána, zapomněla jsem vám vyfotit můj baloňák hnědý z Top Secret, napravím v příštích příspěvcích, proto jsem měla tu hnědou kabelku (diplomatku) taky z dob střední školy, taky máte nějaké kousky v šatníku ke kterým se rádi vracíte? 
Hezký večer a středu : ))
Work
Today I put a lot of my old clothes that I have from the days of high school, I discovered recently while cleaning windows, it's black and white cube (checkered), which returns again, it's a bit coarser substance, so that the ideal for those cold mornings , I forgot to take pictures of my brown raincoat from Top Secret, correct it in future posts, so I had the brown bag (diplomat) also from the days of high school, I have some pieces in the closet to which we return?
Good evening and Wednesday:))





Šaty šité, pásek Gate, kabelka Stival, punčocháče Gate, perly vintage, náramek - dárek, hodinky Festina
Sewn dress, belt Gate Stival handbag, stockings Gate, vintage beads, bracelet - a gift, Festina watches

6 komentářů:

  1. your hounds tooth dress is so classy and stepped in heritage!!
    xx

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu nádherný šatičky, elegantní a chic...

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. máš super silonky, sice já bych k šatům volila jen černé, ale i tak to vypadá celkem fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa velmi paci kabelka, je uzasna :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře