pondělí 4. června 2012

RETRO KOLO 
Jsem tady se slibovaným mým retro kolem, kupovaným loni. Je to značka Schwinn Debutante. Je růžové a řekla bych, že když se na něm já 180cm vysoká projedu, vzbuzuji velký rozruch, proto jsem se nechala fotit jen na zahradě a přidal se i pes : ). 
Zvolila jsem trochu sportovní outfit, tmavě modré jeansy, halenku s červeným lemováním, šátek kolem krku Castellani a tenisky Tommy Hilfiger. Jaký jste měli víkend? 
Hezký večer všem a fajn úterý
RETRO BIKE
I promised here is my retro around impulse last year. It is a brand Schwinn Debutante. It is pink and I would say that when I'm on it has passed the 180 cm high, generating a lot of commotion, so I just had to shoot in the garden and added to the dog:).
I chose a little sports outfit, dark blue jeans, blouse with red piping, neckerchief Castellani sneakers and Tommy Hilfiger. What you've had a weekend?
Good evening everyone and nice Tuesday












Halenka Reserved, šátek Castellani, jeans Takko, ponožky Baťa, tenisky a náramek Tommy Hilfiger, pásek F&F
Reserved blouse, scarf Castellani, Takko jeans, Bata socks, sneakers and Tommy Hilfiger bracelet, belt  F & F

8 komentářů:

  1. Tobě to moc ve sportovním sluší. Krásné kolo! Já mám bohužel trekové, abych ladila se zbytkem rodiny.

    OdpovědětVymazat
  2. Kate, Ty máš koukám i kolo stylové. Radost pohledět:-)

    OdpovědětVymazat
  3. I promised here is my retro around impulse last year...opravdu?

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to a máš krásného pejska, navíc se mi moc líbí šátek! :)
    A kolo je úžasné, takové bych brala hned. Fotila bych s ním fotky někde u kytiček a keřů, ideálně v růžových rozevlátých šatech. :)

    OdpovědětVymazat
  5. úžasné kolo =) asi jsem se do něho zakoukala a chci ho také :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře