středa 6. června 2012

ZELENÁ
Všem děkuji za hezké komentáře a názory na mé kolo, jsem ráda, že se libí i tady v Česku, v cizině je normální jezdit na těchto kolech a nebo na daleko horších "arabech" a nikde tam nepotkáte houfy horských kol. 
Dnes vám představím outfit kombinovaný jen ze dvou barev, zelené a černé. Mám můj oblíbený zelený křivák, kupovaný loni ve výprodeji, pouzdrovou sukní a polo tričko s límečkem. Moc se mi libí kombinace elegantní sukně a polo sportovního trička a křiváku, klidně jsem si toto vzala do kanceláře. 
Jak se máte? Zdravím 
GREEN
I thank everyone for the nice comments and views on my bike, I'm glad that i like here in the Czech Republic abroad is normal to ride these bikes or the far worse "Arab" and there never have met herds of mountain bikes.
Today we introduce a combined outfit only two colors, green and black. I have my favorite green pea, and bought on sale last year, skirts and sleeve polo shirt with a collar. I love the combination of elegant skirts and polo shirts and sport knife, I calmly took the office.
How are you? Hello






Křívák H&M, tričko Review, sukně, pásek a kabelka Reserved, boty Next, náramek Chorvatsko, gumička a náhrdelník New Yorker, náušnice vintage
One-Eyed Jacks H & M t-shirt Review, skirt, belt and handbag Reserved, Next shoes, bracelet Croatia, rubber band and necklace New Yorker, vintage earrings

7 komentářů:

  1. Líbí se mi ta sukně, sluší ti. Líbí se mi i ta parka, ale k sobě bych si to já nedala. Ale když se to tobě líbí je to o.k. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta parka je naprosto dokonalá!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. That shirt is a beautiful color!

    http://everydayrachel21.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Kabátek šmrncovní, líbí se mi taky ta vysoká sukně, moc Ti to sekne:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře