úterý 17. července 2012

Bílo-oranžová
Tentokrát jsem si zvolila jen dvoubarevnou kombinaci oděvu, je to foceno včera a něco i dnes, jelikož bylo škaredě, tak jsem vytáhla po dlouhé době lněné, široké a šité kalhoty, začínají se do módy vracet široké nohavice, tak uvidíme jak se ujmou, já už začala včera : ). Dále jsem k tomu zvolila jednoduché bílé tričko a na tom nový bílý svetr s ozdobou u krku a knoflíky jako perly, moc na fotce nešlo zabrat, je to z mého stále oblíbenějšího obchodu Mohito.
Dnes mi došlo nové Elle, jako vám všem a překvapila mě historicky první obálka s fotkou muže Davida Beckhama. Byl k tomu dárek lak na nehty ve fialovo-třpytivém odstínu značky Rimmel, trochu jsem byla v rozpacích, protože tyto tmavé odstíny nenosím a nelíbí se mi, nejtmavší odstín co jsem měla na svých rukách byl rudý, ale přesto jsem ho zkusila, dá se, opravdu schne 60 sekund a má skvělý štěteček, ale i tak nechám tento odstín na podzim. 
Dále jsem nafotila mé nové plastové prstýnky a přívěšek na kabelku vše H&M. 
Děkuji za komentáře a přeji hezký den : )
White-orange
This time I chose only two-color combination of clothing, it's something shot yesterday and today, as it was ugly, so I pulled out a long time linen, broad and tailored pants are starting to come back into vogue wide leg, so we will see how to take charge, I it started yesterday:). Next, I chose to do a simple white shirt and the new white jersey with pride at the neck like pearls and buttons, the picture was not very hard time, it is increasingly popular in my shop Mohit.
Today I realized the new Elle, as you all and I was surprised by the first-ever male cover with a photo of David Beckham. It was a gift to the nail polish in shimmering violet-color brand Rimmel, I was a little embarrassed because they do not wear dark colors and I do not like the darkest shade of what I had on my hands was red, but I tried it, it can be , really dries 60 seconds and has a great brush, but they leave the shade in the fall.
Then I shot my new plastic rings and pendant bag all at H & M.
Thank you for your comments and have a nice day:)












Svetr Mohito, tričko H&M, pásek F&F, kalhoty šité, boty Donna Christina, kabelka Reserved, náramek vintage, plastové prstýnky a přívěšek na kabelku vše H&M
Mohit sweater, shirt H & M, F & F belt, sewn pants, shoes, Donna Christina, Reserved handbag, vintage bracelet, pendant and rings plastic bag at all H & M

6 komentářů:

  1. krásny outfit..takže sa mám na čo tešiť..ooo David Beckham:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit! Moc se mi líbí, jak se doplňuje oranžová na kabelce s oranžovými kalhoty. A pro Elle si hned běžím. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká kombinace, ta taška k tomu vypadá skvělě. Pro Elle si také běžím, ale vyberu si jiný lak. Tento fialový není moje barvička.

    OdpovědětVymazat
  4. Na první pohled mě zaujaly ty kalhoty, ale ten detail kabelky je taky krásný. Úžasná kombinace, Kate. Povedlo se:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, můžu se zeptat, kde v Mohitu nakupuješ? :) já sem ho navštívila jednou v Polsku, a byl to vážně ráj, navíc levný :D ..ale v Čechách jsem tenhle obchod zatím nikde neviděla :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, MOHITO je v Ostravě ve Fórum Nová Karolina, doporučuji, je to skvělý obchod a děkuji za komentář : )

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře