čtvrtek 5. července 2012

PINK a halenka
Chtěla jsem vám ukázat kombinaci, kterou jsem tady už možná i měla, ale vůbec to nevadí, protože je to velmi aktuální styl, vzdušná halenka a lněné kalhoty, včera tady bylo zataženo, tak mi v tom bylo fajn. Po dlouhé době jsem měla i podpatky, tak jsem se zase cítila aspoň trochu jako dáma. V ruce mám nové psaníčko pořízené teď v letních slevách v New Yorkeru, navíc plánujeme koupit tablet, tak to bude pro něj taky pouzdro jako v bavlnce. 
Už se na něj moc těším. Jak užíváte volných dní? 
Máte taky takovou halenku? 
PINK and blouse
I wanted to show you the combination that I've been here maybe I should, but it does not matter at all because it is a very current style, airy blouse and linen pants, yesterday it was cloudy here, so I was fine in it. After a long time and I had heels, so I again felt a little bit like a lady. The hands have now taken a new love letter in the summer sales in the New Yorker, also plan to buy a tablet, it will be for him too as bush clover.
We are looking forward to it. As you are taking days off?
Do you have a blouse?











Halenka Lindex, kalhoty H&M, psaníčko New Yorker, boty Baťa, náramek Orsay, hodinky Breitling
Lindex shirt, pants H & M, New Yorker love letter, Bata shoes, bracelet Orsay, Breitling watches

9 komentářů:

  1. Jojop ty botičky jsou božskýý :_))
    Psaníčko je taky parádní :_))

    Nemám ani tak halenku - spíš tuniku a tu můžeš vidět zde předposlední fotka http://bimbo-divas.blogspot.cz/2012/07/tanning-tips-for-summer.html

    Užívám si je bohužel osamotě, protože můj muž je pracovně v Holandsku ale už zítra by měl být doma, takže super :_))

    OdpovědětVymazat
  2. Love the pink pants! They are so fun,

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    OdpovědětVymazat
  3. hezky outfit!!
    http://sienastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. You look beautiful, I love statement pieces and your shoes are so fab :D

    Urban Decay Giveaway on 101 Fashion Street

    OdpovědětVymazat
  5. To tričko jsem tu už jednou chválila, že? No je pořád pěkný! Teď se mi zase líbí obě ta psaníčka:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká kombinace.
    http://www.elegant40.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Kate, tvoje halenka mi nedá spát! Je nádherná! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře