neděle 8. července 2012

Šortky - kraťasy 
Představím vám jedny z mých mnoha šortek, chcete-li kraťasů, mám je už několik let ze slev v H&M, jsou velmi pohodlné a hlavně když mám chuť být trochu sportovní, což není tak často, ale někdy přece, tak vždy po nich sáhnu. K tomu jsem si udělala nedbalý drdol a vzala tyrkysové tričko. Dále jsem vám našla pár dalších variant šortek z přehlídek.
Užijte si hezkou neděli a děkuji za komentáře
Shorts - Shorts
Introduce you to one of my many shorts if you want shorts, I got them several years of reductions in H & M are very comfortable, especially when I want to be a bit of sport, which is not so often, but sometimes do, so every one I touch. To do this, I did a sloppy bun and took a turquoise shirt. In addition, I have found a few other variations of shorts shows.
Enjoy a nice Sunday and thanks for comments









Kraťasy H&M, tričko C&A, žabky Baťa, gumička KIK, kabelka vintage
H & M shorts, T-shirt C & A, Bata sandals, rubber band KIK, vintage handbag



Andrew_Gn_1 Andrew_Gn_2 Andrew_Gn_3 Andrew_Gn_4
Andrew_Gn_5 Balmain_1 Balmain_2 Balmain_3

5 komentářů:

  1. Tenhle lehce sportovní styl Ti sluší, Kate. Moc se mi líbí to modré tričko, nosila bych ho snad ke všemu:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvela inspirace.
    Ten pejsek je proste nej!!!!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Já na šortky nejsem, ale Tobě sluší. Já vím, že je tvoje věc, ale prosím maluj se jako na svatbě, protože ti to moc sluší s lehkým makeupem. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře