čtvrtek 19. července 2012

Procházka
S manželem jsme zašli jen tak se projít, tak že dnes polo sportovní outfit, mí čtenáři už ví, že tento styl moc nenosím, spíš mám ráda  elegantní modu, taky na mně moc neuvidíte jeansy, a přece je na této procházce mám. Jeans mám  několik, ale stejně je vytáhnu jen párkrát, ptáte se proč? Protože je kolem mně nosí snad úplně všichni, ve městě, v obchodech, v práci, jen málokdy se mi stane, že vidím někoho stylově oblečeného, je to velká škoda. To jsme odbočili. : )
Tak že dnes: jeans, halenka a kabátek z USA, mokasíny, bez kabelky, pouze mobil. 
Přeji všem hezký slunečný den : ))))))
walk
My husband and I just went for a walk, so that today, half sports outfit, my readers already know that much do not wear this style, I like more elegant mode, I do not see much of me jeans, and yet I walk on this. I have some jeans, but still pull out a few times, you ask why? Because I carry around just about everyone in town, in shops, at work, rarely happens to me, I see someone dressed in style, it's a great pity. We turned. :)
So that today: jeans, blouse and jacket from the U.S., loafers, no handbags, only mobile.
I wish you all a nice sunny day:))))))













Halenka Tramp, kabátek AT Last, jeans Takko, mokasíny Baťa, brýle Ray Ban, náhrdelník dělaný od kamarádky , hodinky Breitling, mobil HTC 
Tramp blouse, jacket At Last, Takko jeans, loafers Bata, Ray Ban sunglasses, a necklace made ​​from a friend, Breitling watches, mobile phone HT

6 komentářů:

  1. Great Post. I follow your Blog.
    Please follow me.

    dramaticmode.blogspot.it
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. To sáčko je moc pěkné a brýle také! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodinky nemají chybu :_))

    http://bimbo-divas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi, že nosíš obyčejné oblečení, které ti slušía nehraješ si na doví jakou modelku. takový komplet vypadá mnohem líp než nastylované slečny, se kterými jezdím v mhd:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře