neděle 29. července 2012

Letně:)

Chtěla bych popsat čtvrteční outfit, který jsem si oblékla a cítila se v něm skvěle. Měla jsem: květinový top, bílé kraťasy, žluté sako, kabelku i boty. Jak se vám to líbí? 
Úplně jsem vám zapomněla říct jak se nám líbil film Do Říma s láskou od Woodyho Allena, byla to skvělá, romantická komedie s unikátními pohledy na Řím, doporučuji: ).
I would describe Thursday's outfit which I wore and it felt great. I had: a floral top, white shorts, yellow jacket, handbag and shoes. How do you like it?
I totally forgot to tell you how we liked the film in Rome with love from Woody Allen, it was a great, romantic comedy with unique views of Rome, I recommend:).
LIBEREC | Do Říma s láskou Do Říma s láskou
Tak a teď já: ) - Now, I:)










Sako Lidovka, top C&A, kraťasy Terranova, boty Baťa, pásek Orsay, náhrdelník Gate, náramek Kenvelo, kabelka vintage, květina H&M
Lidovka jacket, top C & A, shorts Terranova, Bata shoes, belt Orsay Gate necklace, bracelet Kenvelo, vintage handbag, Flower H & M


6 komentářů:

  1. Hezky nakombinované. Žlutá ti sluší. Tu tašku bych potřebovala, sháním žlutou.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to žluté a s citem nakombinované, takže za mě palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  3. Jezká kombinace. Ta kabelka je skvělá a moc se mi líbí, jak jsi žlutou nakombniovala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super taška a sáčko! Ať žije žlutá! :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Jako pravá Italka! Sázím se, že tě inspiroval Woody ve svém novém filmu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Kate, ta žlutá je na Tobě přímo famózní. Vypadáš skvěle. Hlavně s tou kytičkou ve vlasech!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře