pondělí 23. července 2012

Rozkvetlá sukně 
Představuji květinovou sukni, kterou mám z loňských slev a do letošních trendů se mi velmi hodí, navíc je velmi lehká a saténová. K tomu jsem si vzala jednoduché bílé tričko s nezbytnou mašlí, dále ozvláštněno oranžovým páskem se zlatou sponou, mám dojem, že to docela sedne ke květinám na sukni, k tomu jsem si vzala žluté psaníčko, které sice s celkem moc neladí, ale proto jsem ho vzala, aby to bylo trochu ozvláštněno a má zlatý řetízek:). Super vstup do nového týdne pa : )
Flower skirt
Represent a floral skirt, which I have from last year's discounts and trends in this year's very useful to me, moreover, very light and satin. To do this, I took a simple white shirt with the necessary bow, then with beautiful orange belt with gold buckle, I think it quite fits the flowers on the skirt, the fact I took the yellow letter that while matched up with a total power, but because I it took to make it a little tangents and has a gold chain :). Super start to the week pa:)








Tričko a pásek Orsay, sukně H&M, boty Baťa, psaníčko New Yorker, náramek vintage, prstýnek H&M, ozdoba ve vlasech SIX
Orsay shirt and belt, H & M skirt, shoes, Bata, love letter New Yorker, vintage bracelet, ring H & M, in hair ornament SIX

4 komentáře:

Děkuji všem za komentáře