pátek 27. července 2012

Růžovo-zelená

Tentokrát mám ležérní outfit, khaki turecké 3/4 kalhoty, růžový top dovezený z USA, svetr a zase ta růžová kabelka : ). 
Bylo mi v tom pohodově a fajn. Mám nachystané další outfity, tak se těšte! Zároveň chci přivítat nové čtenáře a poděkovat za komentáře. 
Užijte si hezký večer a pohodový víkend : )
Pink and green
This time I have a casual outfit, khaki Turkish 3/4 pants, pink top imported from the USA, a sweater and turn the pink purse:).
I was in this relaxed and fun. I decorated other outfits, so enjoy! At the same time I want to welcome new readers and thank you for your comments.
Enjoy a nice relaxing evening and weekend:)






Svetr a kalhoty Terranova, top z USA, pásek Gate, boty F&F, kabelka New Yorker, náramek KIK, prsten H&M, řetízek Swarovski
Terranova sweater and pants, top of the U.S. band Gate, F & F shoes, handbag New Yorker, KIK bracelet, ring H & M chain Swarovski

7 komentářů:

  1. pekný outfit:)

    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Když tak kabelka je tak hezká, že ji můžeš ukazovat pořád!

    OdpovědětVymazat
  3. Uaaaaa..... Zase ta kabelka. Ta se mi strasne moc libi!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka je hezká, takže se není čemu divit, že ji nosíš často. :) A ty kalhoty mám také.

    OdpovědětVymazat
  5. sandaliky mam tiez..len mi v nich akosi klze noha dopredu... neriesis nic podobne? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Trochu ano, máš pravdu, ale už jsem se naučila v nich chodit : ))))))), děkuji za komentář, Kate

    OdpovědětVymazat
  7. http://webofsims3.blogspot.cz/ <- Můj nový blog:) Prosím oplať mi to, že jsem si tě přidala ke sledování :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře