pondělí 4. března 2013

Červené šaty a nové boty

Hezký večer všem, jak se máte? Já báječně, musím vás všechny moc pochválit, zobrazení mého blogu se stále zvyšuje a to mi dělá velkou radost a dodává energii psát a chystat vám další články, děkuji. Taky sluníčko venku tomu dodává správnou šťávu:).
Dnes vám představím červenou šatovku, kterou mám od dob kdy jsem nastoupila do práce. Tady jsem vám je ukázala jen jednou a to hned ze začátku mého psaní blogu. Od té doby jsem je využila mnohokrát a hodí se je mít v šatníku. Tentokrát se mi hodili k důležité pracovní návštěvě. Doplnila jsem je hnědým rolákem, se svetrem s kamínky, punčochy a nové kotníkové botky na podpatku. Podotýkám, že ty boty jsem kupovala minulý týden úplně náhodou u Bati a jen za 400 Kč. Možná se podivujete nad velikostí podpatku, ale i když měřím 180cm, tak s nimi mám tedy od 10cm více, ale jsou úžasně pohodlné i na celodenní nošení, už vyzkoušeno:). 
Vše doplněno velkou kabelou a prošívaným kabátkem. Jak se vám líbím? Hezký večer:).  
Good evening everyone, how are you? I'm great, I must commend you all very much, see my blog is increasing and that makes me very happy and gives energy and prepare you to write other articles, thank you. He also adds sunny outside right juice :).
Today we introduce a red dress materials, I have ever since I started working. Here I will show them once, and that early in my writing blog. Since then I have used it many times and it is suitable to have in the closet. This time I threw the important working visit. I added a brown turtleneck with a sweater with rhinestones, ankle socks and new shoes with heels. I note that the shoes I bought last week, quite by accident in Bata and only for 400 CZK. Maybe wondering about the heel size, but even when I measure 180cm and with them I have is from 10 cm more but are amazingly comfortable to wear all day, I tried :). All complemented by a large cable and quilted jacket. How do you like me? :) Have a nice evening.





Kabátek a rolák Terranova, baret Tonak, šála Kenvelo, šaty šité, pásek Reserved, punčochy a rukavice Gate, svetr H&M, boty Baťa, kabelka Bener´s
Terranova jacket and turtleneck, beret Tonak Kenvelo scarf, dress sewn, Reserved belt, stockings and gloves Gate, sweater, H & M, Bata shoes, handbag Bener's

13 komentářů:

  1. very chic outfit, i love the way you match them all together, mind we follow one another? i always follow back instantly.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. totally love the jacket girl! tks for ur visit :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nice look and pics!
    Thanks to be passed to me!
    Yes , you follow me and i follow you !!
    Kisses from Rome
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné boty! A moc se mi líbí i ten svetr :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, boty jsou velmi pohodlné a svetr taky :)

      Vymazat
  5. Hi lovely,
    love love love your dress!So cute!!
    I'm now ready to update my blog after the Milan Fashion Week;)
    When you have a chance take a look at my reportage about Gucci fashion show:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherna...cervena a bezova Ti moc sekne!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře