středa 6. března 2013

Dárek za výhru

Dnes jsem měla v plánu psát úplně o něčem jiném, ale velmi mě potěšil oznamovací lístek ve schránce o balíku na poště. Konečně přišla má výhra za mou fotku v časopise OnaDnes. Původně bylo v článku avizováno, že výhra je poukázka do módní značky KappAhl, jelikož mám tento obchod z ruky, tak jsem poprosila o jinou alternativu. Šéfredaktorka mi vyhověla a poslala mi kosmetickou tašku od Gisele Bündchen a v ní:
  • Just Cavalli parfém
  • Salos Granátové jablko - sprchový olej
  • Glossy lip pencil Sephora
  • rtěnka Yves Rocher - Grand Rouge R203
  • tekuté oční linky ARTISTRY: Bronzed Shell, Golden Pearl, ze Crushed Rose
  • tvářenka Rommel London
Ze všeho mám obrovskou radost a už se těším, jak to vyzkouším:).
Ještě se mi dnes povedlo koupit tmavě modré chlupaté sáčko, které využiji k elegantním outfitům jen za 200 Kč a taky černé tričko s kulatým límečkem a na něm našité černé ozdoby, pouze za 134 Kč F&F. 
Today I had planned to write about something else entirely, but I am very pleased with the notification card in your mailbox on the package at the post office. Finally came a win for my picture in a magazine OnaDnes. It was originally announced in the article that win a voucher to fashion brands KappAhl, because I have this store of hand, so I asked for another alternative. Chief meet me and sent me a cosmetic bag from Gisele Bündchen and her:
  • Just Cavalli perfume
  • Salos Pomegranate - shower oil
  • Glossy lip pencil Sephora
  • Lipstick Yves Rocher - Grand Rouge R203
  • ARTISTRY liquid eyeliner: Bronzed Shell, Golden Pearl of Crushed Rose 
  • Blush Rommel London
Of all, I am very happy and looking forward to try it :).
Even today I managed to buy dark blue furry jacket, which will use the elegant outfitům only for 200 CZK and too black T-shirt with a round collar and black it sewn ornaments, only 134 CZK F & F.



















3 komentáře:

  1. jééé super. Just Cavalli by som brala tiež :) krásne vonia.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k výhře. Taštička je roztomilá a to tričko je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super barevný outfit! Kosmetika je asi lepší než poukázka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře