čtvrtek 21. března 2013

Pruhovaná sukně

Je tady další z mých kompletů, outfitů. Chtěla bych vám ukázat fotky, které mám v zásobě už déle, ale stále nebyl ten správný čas je prezentovat, až teď. Díky šílenému mrazivému počasí za okny je nutné se stále dobře a teple oblékat. Mám hrubý šedý svetr s drobným chloupkem, pruhovanou pružnou sukni, koupenou ve slevách v Gate, černé punčocháče, vše doplněné hnědou bundou, vintage kabelkou, zdůrazňuji vintage, protože koupená na bleším trhu a není fake ani napodobenina žádné značky. Měla jsem černé kozačky, ale zapomněla jsem vám je vyfotit. 
Mějte hezký večer a snad se už na nás uměje sluníčko, když už nehlásí oteplení. Zdravím vás:). 
There's another one of my sets, outfits. I would like to show you the photos that I have in stock any longer, but still not the right time to present it, until now. With frantic freezing weather windows must still warm and well dressed. I have a rough gray sweater with small hairs, striped elastic skirt, bought at discounts at the Gate, black tights, accompanied by a brown jacket, vintage bag, vintage stress because bought at a flea market and there is no fake or imitation brands. I had black boots, but I forgot to get a photoHave a nice evening and I hope you know how to shine upon us, when he does not answer warming. Hello:).




Bunda a sukně Gate, šála No Name, svetr Top Secret, tričko H&M, punčocháče F&F, prsten dárek, kabelka vintage 
Gate jacket and skirt, scarf No Name, Top Secret sweater, shirt H & M, F & F tights, ring gift, vintage handbag

12 komentářů:

  1. Ta sukně bude prima na jaře, pokud přijde.

    OdpovědětVymazat
  2. Vim, ze s anglictinou jsi na stiru (i kdyz musim uznat, ze frantic freezing weather windows je prekrasna aliterace, google translate jede!), ale fake znamena padelek nebo cokoliv nepraveho a i kdyz se budes na hlavu stavet, tak pokud neuznas ze existuje podoba mezi tvou kabelkou a LV Neverfull (http://cdn3.purseblog.com/images/2007/06/Louis-Vuitton-Neverfull-PM.jpg), tak jses bud slepa nebo zadubena. Aby bylo jasno, je mi uplne jedno, jestli nosis prave kabelky nebo ne, chapu, ze ne kazdy ma na prave LV (ja taky ne), ale netvrd, ze tahle kabelka neni fake, protoze je a bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předem dekuji za pochvalny komentář:-). Určitě tady nebudu každou větu překládat se slovníkem, tak ze díky google překladateli mi ostatní rozumí, jen ty ne, čím to je? A ano úplně klidně ti potvrdím, ze je to fake, no a co? S tím jsem ji určitě nekupovala, ale hlavně ze se mi hodila. Je mi jedno jestli na ní jsou LV znaky, nebo ne, ale hlavně jsem tady chtěla ukázat, ze se dá koupit kabelka za pár korunu i na blesaku. Tak ze si opět nepochopila proč píšu tento článek, tak ze sorry, ale už sem nelez, když se ti tady nelíbí !!!

      Vymazat
    2. Cituji tebe: "není fake ani napodobenina žádné značky" a ted najednou "je to fake a co?" -- make up your mind, sweetie.
      A nerikam, ze google translate nerozumim, jen rikam, ze to haze hlouposti, ktery ty po nem ani neprectes a ten text pak nedava hlavu ani patu. Ale hlavne ze ses svetova :)

      Vymazat
  3. Kate, zajimalo by me, co podle tebe je fake kabelka, kdyz ne ta tvoje? Jak definujes fake jinak nez kabelku, ktera je koupena na blesaku nebo trznici, je napadne podobna zname znacce, v tomto pripade vuittonce, a stala podstatne mene penez? Neutocim, opravdu by me zajimala tvoje odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za dotaz a ano je to fake, účel je ovšem ten, ze se tady hlavně zaměřují na to, ze jde nakoupit levné jak oblečení, tak doplňky. Kabelka byla koupena hlavně, ze se mi hodila a ne , ze má a nebo nemá LV znaky, to je mi úplně jedno. Jiní blogeři se vyživují v drahých znáckách, já ne, já naopak levných, abych ostatním ukázala, ze to jde. Hezky den

      Vymazat
  4. Love your skirt and bag!I am following you on gfc, wanna follow each other on facebook and bloglovin? Kisses! <3<3

    Love sushi and fashion
    Join my giveaway!
    Facebook page

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadáte opravdu nevkusně, nemohu si pomoci, ale ostatní mi zřejmě přijdou slepí, cožpak nevidíte, že ty materiály, střihy a podobně vypadají jako pro šedesátiletou babičku? Všechno je to nekvalita a kombinační nevkus typický pro Ostravu. Nehledě na to, že fashion blog by neměl být jenom o oblečení, ale také vkusném líčení a upravenosti vlasů, kterou Vy příliš netrpíte. Na člověku, kterého potkám, by mi to bylo opravdu jedno, ale nelíbí se mi, když někdo toto prezentuje a dává to někomu za vzor, tohle by nemělo být vzor nikomu, ani těm babičkám...
    S pozdravem D. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobně bych tu sukni použila spíš jako top a k tomu černá (nebo jiná) kolová sukně ke kolenům a nějaké výrazné psaníčko. (Možná si pro tu "sukni" do gatu nakonec skočím... :)) Have a nice sunday :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře