pátek 8. března 2013

Jarní inspirace F&F

Po náročném týdnu, jsem ráda, že už jsem doma v klidu a pohodě:).
Už se nemůžu dočkat jara, proto jsem se zaměřila na jarní inspiraci z mé oblíbené značky F&F, kterou najdete v Tescu, nebo přímo v kamenném obchodě v Praze v Palladiu. V mém okolí, bývá tato značka velmi opomíjená a řekla bych možná i opovrhovaná, což je velká škoda, protože já s ním mám velmi dobré zkušenosti. Nemám problém ani s kvalitou látek a s ničím jiným. Navíc mě velmi těší, že v této značce mají velmi často slevy a vyplatí se je sledovat. Tady máte pár ukázek kompletů, které jsem k sobě složila z aktuální jarní nabídky a fotky z webu značky. U mých kompletů můžete i vidět ceny v jakých se tyto kousky pohybují.
Krásný svátek žen a hezký víkend všem:)!
After a busy week, I'm glad I'm home in peace and quiet :).
I can not wait for spring, so I focused on spring inspiration from my favorite brand F & F, which can be found in Tesco, or directly to the store in Prague Palladium. In my area, this brand is very neglected and I think maybe even scorned, which is a shame, because I am not a very good experience. I have no problem with the quality of materials and nothing else. In addition, I am very pleased that this brand very often have discounts and worth the watch. Here you have a few sets of examples, which I passed to him from the current spring menu and photos from the web brand. At my sets, you can also see the prices at which these pieces move.
Bautiful women and handsome holiday weekend everyone :)!
649 Kč
569 Kč
109 Kč
499 Kč
799 Kč


449 Kč                                                         199 Kč                                                   599 Kč        

299 Kč                                                        299 Kč



379 Kč                                                   649 Kč                                         449 Kč    

569 Kč                                                249 Kč                                             269 Kč


799 Kč                                                449 Kč                                               799 Kč



799 Kč


4 komentáře:

Děkuji všem za komentáře