středa 6. února 2013

Dnešní nákupy

Musím se s vámi podělit o mé nákupní úlovky z dnešního dne. Po práci jsem si udělala své odpoledne a obešla oblíbené obchody. Nejprve jsem si koupila knihu od autorky Sexu ve městě Candace Bushnellová Dům na Páté avenue v Levných knihách, pak jsem zavítala do oblíbeného Gate, kde byli sluneční brýle za 12 Kč, ano čtete dobře, vzala jsem dvoje, jedny pro mamku. Pak jsem pokračovala do New Yorkeru, kde na mě čekal petrolejově modrý svetr s hrubší strukturou vzoru, zadní část svetru je trochu delší. Už hodně dlouho jsem měla vyhlídnutou péřovou dlouhou bundu oranžové barvy, ale tehdy stála 1600 Kč, a já ji mám za 500 Kč:). Ještě mě čekalo F&F a tam úžasné taky petrolejově modré baleríny se zlatou ozdobou na špičce, jako Versace jen za 134 Kč. Ze všeho mám velkou radost a už se těším, jak vše vynosím v různých variantách:). Hezký večer všem!
I have to share with you my shopping catches of the day. After work I made my afternoon and walked around the pet stores. First I bought a book from Sex and the City author Candace Bushnell House on Fifth Avenue in cheap books, then I came to your favorite Gate, where they were sunglasses for 12 CZK, yes you read it right, I got two, one for my mom. Then I went to the New Yorker, where I waited electric blue sweater with a rough layout of the model, the rear part of the sweater is a bit longer. For a long time, I had a long vyhlídnutou feather jacket orange, but then was CZK 1,600, and I got it for 500 CZK :). Still waiting for my F & F and there was wonderful too electric blue ballet flats with gold ornament on top, like Versace for only 134 CZK. Of all, I am very happy and looking forward to all the different variants vynosím :). Good evening all!





5 komentářů:

  1. Knihu jsem četla a balerínky jsou naprosto dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  2. Love your shoes. I follow you, can you follow me please?

    http://thegirl26.blogspot.com.es/

    xx from Spain

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee...ty balerinky jsou uzasne. Vypadaji uplne jako od Tory Burch.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře