úterý 26. února 2013

Výhra v MF Ona Dnes

Neuvěřitelné se stalo skutečností, poprvé jsem vyhrála. A co líp,  v módní rubrice. Jak k tomu došlo? Jelikož čtu denně internetovou verzi idnes.cz, kde je i rubrika OnaDnes a v ni sekce styl, tak mě tam zaujal článek a zároveň pobídka, aby ti co mají rádi módu a styl poslali nějakou svou, nebo něčí fotku z ulice či práce. Tak jsem to zkusila, manžel vybral tři varianty fotek, které jste mohli vidět v průběhu čtení blogu. Uzávěrka byla do 13.2., hned do dvou dnů mi přišel mail z redakce OnaDnes, že jsem byla vybrána mezi 10 nejlepších módních fotek. Měla jsem neskutečnou radost, protože jsem nikdy nic nevyhrála. Všech 10 vítězů bylo zveřejněno v tištěné podobě teď v pondělí v magazínu OnaDnes. Výhra je poukázka za 1000 Kč v módní značce KappAhl, jelikož ji mám z ruky až v Brně, tak by mi po domluvě měl dorazit kosmetický balík, uvidíme. 
Přikládám naskenovanou fotku z časopisu, tištěnou podobu budu mít zítra, na fotce jsem v pravém horním rohu celá v hnědém. Vedle mě je blogerka Jana z Chic Sicily. Hezký večer:).


7 komentářů:

  1. gratuluju!!moc hezky outfit:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. (: Reb, xoxo.

    *Fammi sapere cosa ne pensi del mio nuovo post, eccoti il link:
    http://www.toprebel.com/2013/02/random-4.html

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee...ja jsem myslela, ze to zverejnovali jen na internetu a ono to je i v tistene podobe...super!!!
    Mohla bys mi prosim napsat, co ze to tam je napsane u te me fotky...dnes uz je moc pozde, abych psala kamaradkam z CR, jestli by mi nekoupily ten casopis:(
    Diky moc.Pa

    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře