čtvrtek 14. února 2013

Valentýnský den 

Hezký valentýnský večer všem čtenářkám a čtenářům, ať se vám daří ve vašich partnerských životech a jste spokojení:)!
Musím vám ukázat pár snímků dnešního dne. Manželovi jsem darovala košili, kterou jsou zapomněla vyfotit, je tyrkysově modrá se svislými proužky a s dlouhým rukávem, je do obleku, pak bonboniéru Milku tvaru srdíček, vlastnoručně jsem upekla bábovkové srdce a malé bábovičky. 
Já dostala kytičku gerbery a malý parfém Chloe L´Eau de Chloe 20ml, odkaz tady. Chloe je má nejoblíbenější značka parfémů, k dnešnímu dni mám 4 různé vůně a jsem z nich unesená a nechce se mi v žádném případě měnit značku. 
Tato vůně je hodně zaměřená na citrusový nádech s růží a pačuli. Je energická, ale zároveň jemná, vyzkoušejte!
Jak jste oslavili vy svůj den zamilovaných? Slavíte ho vůbec?
Příště outfit z dnešní večeře v restauraci, těšte se:).
Nice valentines evening all the readers and readers, whether you are doing in your life partner and you are happy :)! I have to show you some pictures today. I gave my husband a shirt, they are forgotten photograph is turquoise blue with vertical stripes and long sleeves, in a suit, then the shape of hearts Milka chocolates, hand-heart ring cake I baked and small mud pie.
I got a bunch of gerberas and little Chloe perfume L'Eau de Chloe 20 ml, link here. Chloe is my favorite brand of perfume, to date I have 4 different scents and I have been kidnapped and do not want to in any way change the brand.
This scent is very focused on citrus with a touch of rose and patchouli. It's vibrant, but subtle, try it!
How did you celebrate your Valentine's Day? Do you celebrate it at all?
Next time outfit from today's dinner in the restaurant, enjoy :).








8 komentářů:

  1. Ty ty fotky fotis mobilem nebo cim, ze jsou takove sedive?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano mobilem, nepřipadají mi šedé a budu se těšit na tvé:), ale děkuji za názor, hezký den

      Vymazat
    2. Všude, všude jen kritizuješ kvalitu fotek... slečna byla upozorněna na tuto věc už x-krát... pokud se ti tady nelíbí, proč se na každé fotografie koukáš? Když se mi něco nelíbí, napíšu jeden komentář, ale nebudu tady vopruzovat dokola a radši jdu někde, kde mě to těší víc... jednoduché ne :)

      Vymazat
  2. Moc milé! Taky něco upeču, ale já až zítra.

    OdpovědětVymazat
  3. Looks so yummy!
    Great valentines day treat!
    Would love to follow each other on bloglovin/GFC
    Let me know if youre following with a comment and I always follow back.
    Great blog!
    Love G xx

    www.supercalafashionistic.com

    OdpovědětVymazat
  4. thank you, I follow your blog too:)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře