čtvrtek 28. února 2013

Úspěch zaručen 

Ještě jednou se vrátím k mému úspěchu v tomto týdnu. Zveřejnění mé fotky v magazínu OnaDnes. Velmi mě potěšily gratulace vás čtenářů a taky ohlasy v mém okolí a v práci. Nikdy jsem nic nevyhrála, tak o to víc mě těší, že se mi to podařilo v oblasti módy. Nafotila jsem se vám ještě dnes s časopisem v ruce. Dokonce mi začínají chodit pochvalné maily a dotazy. Jste moc milí a děkuji za to. Nebojte, příště už bude opět outfit. Hezký večer:).
Once again, I return to my success this week. The publication of my photos in a magazine OnaDnes. I am very pleased with the congratulations you readers and also echoes in my neighborhood and at work. I've never won, so the more I am proud that I did it in fashion. I took you today with a magazine in hand. I begin to walk even laudatory emails and queries. You are too kind and thank you for it. Do not worry, next time will again outfit. :) Have a nice evening.






11 komentářů:

  1. Tenhle outfit je proste skvely a jeden z mych nejoblibenejsich, co jsem na Tobe vydela....obrovska gratulace!

    OdpovědětVymazat
  2. Stunning post!
    I wait for you fo NEW EASTER POST!!
    Follow me that i follow you!

    Kisses from Rome
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  3. Congratulations ! so stylish !


    xx



    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluju! :-)

    http://klaraspoint.blogspot.be/

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře